Benim kızım nil duru biz iki ismini de kullanıyoruz hatta ismimizin çok komik bir hikayesi var Duru ismini ben hamileyken rüyamda görmüştüm Rüyamda kocam kızım oluyordu ve bu ismi koyuyordu yani Duru kesindi Duru’ya karar vermiştim Nil kısmına gelirsek o zamanlar manyaklar gibi Kayıp Prenses izliyorum yemek sofrasında falan sürekli izlerim en son Kocamın da dikkatini çekmiş o da izledi bir gün yine kayıp prenses izliyoruz şey dedi bana bu dizideki Duru çok iyi çok sevimli Ama gel gör ki kafası Hiçbir şeye basmıyor çok saf bir şey ama onun zıt karakteri Nil kötü kalpli olmasına rağmen inanılmaz uyanık Zeki hareketli bir çocuk bence Bizim kızımız Hem iyi kalpli saf hem de uyanık sinsi ve hareketli olsun dedi Nil ismi de buradan geliyor Bir oğlumuz olursa da yine iki isim koymayı düşünüyoruz ama emin olamadık O yüzden ben de Bu gönderiyi takipte kalayım ❤️🙏