Bizde bu hastalıktan şüphelenmişlerdi ama el ayak ağız hastalığı çıkmamıştı sonradan. Ama doktorlardan dinlediğim kadarıyla bir tedavisi ilacı yok. Sadece ateşi stabil tutmak önemli denmişti. Onun dışında döküntülerin çıkmasını sonra kendi kendine geçmesini bekleyeceksin sabırla demişlerdi. 1 hafta 10gün sürer demişlerdi döküntülerin çıkıp tekrar kaybolması. Yani bir müdahalesi yok bildiğim kadarıyla. Çok geçmiş olsun. Ağzın içinde de varsa eğer sert sivri şeyler yedirme demişti bana doktor. Umarım hemen atlatır bebeğiniz ❤️