mmellissa Merhaba kızlar 8 aylık bebeği yürütürken bi ayağı dışa doğru açık oluyor diğeride bazen yamuk bazen düz atıyor normal bi durum mı acaba düzelir mi sonradan
askbebegimmbenim mmellissa Bizimkide öyle bazen öyle basıyor bazen normal daha yeni yeni ayağa kalkıyor bazen biz kaldırıyoruz normal canım
mmellissa askbebegimmbenim ayy normalse iyi ya içim rahatladı gerçekten zaten doktorada göstercem bu hafta randevumuz var içimin dahada rahat etmesi için bi görsün doktorda
Pamukprenss mmellissa onu doktora göstermelisinz biz burdan görmeden ne diyebilirz görmesekte bişe yok deseler atlanmaması gereken bir şey sonuçta