16 aylik bebegim bi ara beni göremeyince ağlardı ama şimdi öyle değil şuan kendimi bi odaya kapattım inanın umrunda bile değil acaba merak edecek mi dedim yok etmiyor kendi kendine takılıyor arada kapıya geliyor sesi bile çıkmıyor. Şimdi böyle bir şeyi deli misin niye yapıyorsun diceksin sanırsam delirdim hiç konuşmuyor öyle ki babildama bile yok sanki beni sevmiyor benimle muhatap olmak istemiyor gibi geliyor benimlesin şeyler yapmak onun ilgisini çekmiyor konuşmalarım davranışlarım hiçbir şeyim dikkatini çekmiyor bir başkası öyle değil anlamıyorum neden böyle.