Tünaydın kızlar 🫶🏻 Aklıma takıldı sormak istedim , bebişimi sıfır ekran ile büyütmek istiyorum ama eşim arada abisi veya ablasını vs. Aradığında 15 dk falan ön kamerayla konuşuyorlar haliyle bebişim de bakıyor zararlı olabilir mi haftada 1 veya 2 … Baya gözüm korktu da ekran meselesinde.