4 yaş oğlum var o kadar mızmız ki hiç durmuyor. Devamlı ağlıyor dışarı çıkıyoruz kendisini hep babasına taşıtıyor biyerde duramıyoruz devamlı çekiştiriyor ağlıyor sosyal hayatımız bitti tuvalet eğitimi verdim en başa geri döndük sağa sola yapıyor kakasını asla tuvalete yapmıyor olur olmadık yerlerde yapıyor 1 ay sonra kreşe yazdırmıştım tuvalet eğitimi olmazsa almayacaklar ne yapacağım nolur akıl verin saçlarım bembeyaz oldu bunaldıkça yedim kilo aldım çok zor durumdayım ne yapayım yardım edin