Bizde 19 aylığız gerçekten sizi çok iyi anlıyorum inanılmaz zor yediğimiz yemek içtiğimiz çay değil her şey ama her şey burnumuzdan geliyor dışarı çıkalım değişiklik diyoruz eve gelene kadar mahvoluyoruz evde dursak ev talan huysuzlanıyorlar umudumuz yarım günde olsa kreş 2,5 yaş güzel bir yaş bizde biraz nefes alırız diye bekliyoruz Allah yardımcımız olsun..
Dygusen