UykuyaHasrett Kızlar aranızda bebeğini bir yaşından önce emzirmeden kesen var mı? Emzirmeden kestikten sonra yerine mama veya devam sütü verdiniz mi?
Hellloooo UykuyaHasrett ben 2 çocuğumuda kesmek zorunda kaldım gebe kaldığım için hep bizimkiler mama falan asla içmediler kabuk ettiremedim yani sadece cici bebe süt içirebiliyordum doktorumda kabız yapma ihtimaline karşı sütü çok az koy gerisini su koy demişti öyle yapıyordum hep
Diva UykuyaHasrett benim 6 aylıkken sütüm bitti doktorum anne sütü almıyorsa 2 yaşına kadar mama takviyesi yapmam gerektiğini söyledi bende öyle yaptım 2,5 yaşında sağlığı kilosu gayet yerinde
Hellloooo UykuyaHasrett normal market sütü içirdim oğlum 7atlıktan 17 aylık olana kadar içti kızım 10aylıktan 13 aylıkken falan bıraktı doktor direk inek sütünün daha ağır geleceğinü söyledi normal market sütleri kullanmamı söylemişti inek sütleri biraz daha ağır oluyormuş
UykuyaHasrett Hellloooo market sütü dediğiniz şey de inek sütü olmuyor mu🫣yani organik tüketmek yerine paketli inek sütü mü verdiniz yoksa farklı sütler mi onu anlayamadım 🥹
beyazkrizantem UykuyaHasrett muhtemelen günlük sutlerdir. Bimdeki altın süt kendim kullanıyorum beğeniyorum.
Hellloooo UykuyaHasrett market sütleri pastörize diye geçyormuş bu zararlı bakterileri falan yok eden bi işlemmiş normal inet sütü bu yüzden önermiyor marketlerdeki pastörize edilmiş süt olduğu için içir demişti
beyazkrizantem 10.5 aylık bu gidişle bende keseceğim. 5 aydır ısırıyor kan revan emzirdim ama artık oyuna da çevirdi. Dişleriyle sağa sola gülerek çekiyor can kalmadı artık dayanacak. 15 aylık olana kadar ya sağıp ya da mama şeklinde vermeyi planliyorum.
Hellloooo beyazkrizantem normal kullandığımız herhangi bir süt işte pstorize edilmiş süt olduğu için önerdi herhangi marka hepsi yani inek sütü ağır geliyormuş işte bebeğe öyle dedi
beyazkrizantem Hellloooo pastörize kısmına katılıyorum ama herhangi bir süt kısmına bir çok markanın sütünü denemiş içmiş biri olarak katılmıyorum. Tatları çok farklı kimisi süt mü su mu belli değil
beyazkrizantem UykuyaHasrett marketlerdeki günlük sütler ben altın süt alıyorum bimden güzel tadına bir bakın derim. En güzeli doğal olanı tabi de her zaman ulaşılamıyor.
UykuyaHasrett Diva siz böyle söyleyince benim kafam tamamen karıştı bende doktoruma yazdım kilo alımı iyiyse ek gıda sadece dedi yanlış mı yapıyorum acaba