tugceeeee478_ Eli ağzında emiyor sanki kaşıntısı varmış gibi salya da akıyor bu ay da diş kaşıntısı olur mu kızlar yoksa elini mi keşfediyor
yamaniskom tugceeeee478_ bizde 2 ay 16 günlüğüz eller hep ağızda. Kendini keşfetmeye çalışıyor o yüzden normalmiş bu hareketi elini ağzını tanıyor 😂 sanki açmış gibi deli gibi ağzına götürüyor elini😂
3kedili2bebekli tugceeeee478_ keyif bu 2-3 ay civarı baslayip uzun bir süre devam edecek her şeyi ağzına götürecek 😊