Sevgissssss Denemelerde 90 üstü alabilmiş miydiniz? Yani şunu öğrenmek istiyorum, sizin için gerekli olan 90 puanı alamama sebebiniz tamamen ÖSYM mi yoksa bu puanı almak için yeterli derecede çalışmamış da olabilir misiniz? Kendime pay biçmek için detaylı soruyorum kusura bakmayın, ciddi bir çalışma sergileyip ÖSYM’nin sürprizleriyle karşılaşmak istemem; emeğime yazık olma ihtimalini öğrenmek isterim. 🤦🏻 Ben de 29, bu nedenle işimi şansa bırakmaya hiç niyetim yok bakalım hayırlısı… Bazen devasa zor geliyor, bazen de başaran nasıl başarıyor diyorum kendi kendime. Bana da 85-95 arası (İİBF) yeterli olacak gibi ama 90 üstü alıp garantiye oynamakta fayda var. Rabb’im hepimizin gönlüne göre nasip etsin. 🙏🏻