Bugun 2.günü 48 saat oldu belli ki dirençli bir ateş çıkınca max 38 oluyor antibiyotik vereyim mi bazı postlarda 1 hafta bebeğim ateşliydi yazıyor işk bebeğim korkuyorum dr boğaz enfeksiyonu değil sadece kızarmış dedi gidince salı gününe kadar bekleyeyim mi penifen ve calpolle kontrol altına alıp başka de randevu aldım