1 yaş gayet büyük artık biberondan çıkıp alıştırma bardagi yada pipetli suluk kullanmaya başlayın 14 aylik oğlun ¾ aydır normal bardaktan içiyor gelisim açısından çok önemli sonra biberon bırakıyorlar kocaman ¾ yaşında çocukların elinde biberon oluyor