asli-demir23 Doğum yapalı iki ay oldu normal doğum yaptım sol bacağımı hiçbir şekilde hissetmiyorum gibi bir şey hep ağır giriyor uyuşuyor geçmiyor hiçbir türlü yaşayan var mı kızlar
Ecem__ asli-demir23 benim oldu ben oyle bir bacak agrisi gormedim neden niye agrir.bi bilgim yok belimde agrirdi baacktan igne yedim acilma olsun diye onla alakalimi bilmiyorum..4 aylikken hatirladigim kadariyla o agri gecti suan agri filan yok
svncgldgn asli-demir23 bende de benzer bir durum var hamilelikte alınan kilolar ile taban çökmesi ve buna bağlı eklem ve kemiklerde ağrı olabiliyormuş bende bir başlık açtım bu durumdan muzdaripim ortopediye gideceğim
bisenakillisinzaten asli-demir23 ondan olduğunu düşünüyorum benim de ilk doğumdan sonra öyle olmuştu bı sure sonra gecti
asli-demir23 Ecem__ aşırı ağrıyor çocuğu bile kucağıma alamıyorum ağrı geçmiyor ağrı kesici içiyorum 1 saat etki ediyor sonra tekrar ağrıyor sizin de bu kadar ağrılı mıydı
Ecem__ asli-demir23 uyutmuyor dunagri boyle agri yok..kas agrisi desem degil kemik agrisi desem degil degisik beni gun boyu rahatsiz ediyordu gunlerce surdu ama gecti
asli-demir23 Ecem__ benımde aynı bacağım çok ağrıyor ağlıyorum ağrıdan 2 ay oldu 4 gündür ağrımayan başladı arada agrıyordu sımdı sureklı agrıyor
svncgldgn asli-demir23 Üstümde yaklaşık 12 kilom kaldı ben oma bağlıyorum ve benim ayak tabanımda ağrıyor oturduğum ya da yattıpım yerden kalkarken bacaklarım turmuyor belime kadar vuruyor epidural falan da almadım bebeler hani gençleştiriyordu anneleri 30 sene yaşlandım ben 😐
defnnee milav Ben sezeryan oldum epidural aldım benimde bacaklarım sanki benm değilmiş gibi yürürken ayaklarım ağrıyor sanki felçliyimde zorla yürüyorum giibi doğumdan sonra oldu böyle
merilicem defnnee merhaba 6 gündür doğum yapmışım. Sezaryen doğum. Belden aşağı uyuşturuldum. Sağ bacağım komple ağrıyor. Hele dizimi hiç bükemiyorum. Ne yaptınız. Geçti mi ağrı. Ne yapmalıyız.
defnnee merilicem Sanki biraz ilk zamanlara göre düzeldi hatta bir kaç kez dizim boşluğa geldi kendiliğinden öyle oluyordu ama şimdi öyle olmuyor düzeldi gibi yani