Tugcearel Kızlar bebeğim hiç ses çıkarmıyor. Mutlu olduğunda biraz çığlık atıyor sadece. Ama ba-ba-ba tarzı sesler çıkarması da gerekmiyor mu. Bu ayda bizim gibi olan var mı acaba
Ecemerim Bizimki tam 6.5 aylıkken de de da da demeye başladı ama her zaman demiyor. Zamanla sizinki de der merak etmeyin. Gözüne bakıp bolca sesler çıkarın taklit etmesini bekleyin