yarenelsa Sezaryen olalı 56 gün oldu hiçbir sorun yoktu fakat iki gündür kahverengi akıntı oluyor bir kaç damla kanama da oldu. Pazartesi günü için randevu aldım ama çok endişelendim daha önce benzer bi durum yaşayan oldu mu ?
yldrm12 yarenelsa şuan bende de oluyor 3 gündür kahverengi lekelenmem var. Adet olacağım sandım ama devam ederse bende gideceğim. Haber eder misiniz gidince
cnnt11 yarenelsa bende kırkım çıktıktan sonra adet oldum bu ay yıne olmuştum ama 12 gün oldu hala bıtmedı doktora gıttım ilaç yazdı umarım kesılır bır an önce
yldrm12 yarenelsa bebeğim 2 ay 2 günlük şuan. Bende sanki parça düştü kahverengi wcdeyken. Cuma günü oldu cumartesi akıntım beyazdı bugün yine kahverengi lekelenmem oldu. Yarında böyle olursa randevu alıp gideceğim ama bebeğimi bırakacak kimsem yok yeni tayin geldik :( eşimde işe başladı
yarenelsa yldrm12 Doktorum ara kanamaların normal olduğunu söyledi. İstmosel ihtimalinden çok korkuyordum. Onu anlamak için daha erken zaten yaranız taze bir yılı buluyor tam iyileşmesi dedi. Regl değil dedi yumurtalıkları kontrol etti
ArvenMom yarenelsa evet ara kanama normal ben sürekli gördüm 3 ay düzene girdi regl 5 ay ara kanamalar başladı ve doğum yapalı 14 ay oldu 3 aydır her ay düzenli adet günü gününe görüyorum ve ara kanama da bitti
yldrm12 yarenelsa benim 3gün akıntıyla karışık kahverengi leke geldi kesildi sonra. Yan komşumda benden 2 ay önce doğum yapmış, onunda 10 gün kahverengi leke gelmiş sonra adet görmüş
yarenelsa lAmMelodi Doktor muayenede yumurtalıklara baktı ve regl olmadığını söyledi keşke regl olsaydı