cemile161_ Hanımlar 10 aylık bebegim var ve cok terliyor sonra buz gıbı kalıyor vucudu bole olan varmı
bisenakillisinzaten cemile161_ aynıyız valla burnu da akmaya başladı. Sıcaklık soğuktan daha zor. Goydirsen bı dert giydirmesen bı dert
suheyla92 cemile161_ vucudu kendini sogutmaya calisiyor terleyerek. Sonra da ter kuruyup soguyor. Sakin soguk diye daha fazla giydirmeyin. Bulundugu odayi serinletmeye calisin yani terlemesini engellemelisiniz. Cok normal bir durum
cemile161_ bisenakillisinzaten üzerini falan müslinle örtüyormusun tişortmu gıydırıyorsun yatarken ben tişort giydiriyorum acaba ondanmı soguk oluyor
bisenakillisinzaten cemile161_ yatarken tek zıbın tek alt giydiriyorum. Kollarını ötmüyorum. Sadece bacak ksmini ortuyorum cam hafif açık oluyor. Gece kalktiginda kolları terlemis ve buz gibi olmuş oluyor bu durumu bazen gündüz de yaşıyoruz
alin12_ cemile161_ dogdugundan beri mi böyle. Bize doktorumuz alerjik bebekler cok terler demişti. Aralık ayında dogum yaptım. Hiç kalın battanıye örtmedim bebegime. Yelek hele hiç giydiremedim. Çok terliyordu. Alerjik bebişmiş 🙈