canimanne06 Kahvaltı yaptırmadım 2 kaşık yoğurt 1 yudum da yaptığım şekersiz kayısı suyundan içti. Aç yani aslında 1 2 saat sonra ezogwlin çorba yapsam iyi gelir mi sadece kırmızı mercimekle yapıcam çorbayı
3kedili2bebekli canimanne06 çorba değil de kuru kayısıyı sıcak suda bekletip yumuşatıp verebilirsiniz, armut verebilirsiniz kaç aylık bilmiyorum ama bir de zeytinyağı verebilirsiniz
Madamehappyyyyy canimanne06 Benim oğlum doğdu doğalı kabızlık sorunu yaşıyordu 1 aydır yaban mersini 🫐 yediriyorum ve kabız değil.
canimanne06 3kedili2bebekli 2 buçuk yaşında meyve sevmiyor kayısı da hayatta yemez suyundan 1 yudum içti ☹️ zeytinyağı da işe yaramıyor şurup ta yaramıyor bilmiyorum şuan evde kabak var zeytinyağı tuz la karıştırıp airfrya attım umarım yer sebze de pek sevmiyo
Seher11 Çorba da verebilirsiniz bağırsakları yumuşar . Ben organik tavuk suyu içirmiştim yağlı yağlı baya iyi geldi