Selam anneler benim bebeğim 11 aylık olucak fakat daha dişi çıkmadı ve hicbirsey yemiyo maması Bebelac gold idi ben goldü biraktim gazi bityigi için normal Bebelaca geçtim hani dedim mama değiştim ilkten iciyordu onuda bebe bisküvili sutude icmiyo yemek ağzını acmiyo zorla yediriyorum gripi de atlattı bu neden olur sizlerinde aylıkken boylemiydi?