SweetMom__ Ay ben kuş olup gökyüzünde bulutların üstünden icinden geçip kimsenin ulaşamayacağı yerlere gitmeyi çok isterdim kıta kıta gezmeyi çok isterdim . Siz ne olmak isterdiniz?
Babyyyyyy SweetMom__ valla bende şehir şehir gezmek isterdim Ama Her canlı ölduruldugu için tekrar tekrar düşünmüyor değilim 🫣
SweetMom__ Babyyyyyy ama askm bizde zamanı gelince gideceğiz öyle düşünme ne olmak istiyorsan özgürce dile getir korkma❤
Babyyyyyy SweetMom__ valla kuzum hiç dusunmedim aslında ama bende kuş olmak isterdim özgurce gezmek isterdim
bisenakillisinzaten SweetMom__ eşeğim aı aı der eşeğim benden ne ister hadi gel hadi gel mini eşeğim sana ben sana ben yem vereyim