Kızlar benm kızım 3 yaşında olucak eylülde yaklasık 3.4 aydır tuvaletimizi söylüyorduk güzel şu 5 gundur hiç bi şekilde söylemiyo altına yapıyo ne ypmam lazım nasıl tekrar alıştırabılırım sizin başınıza geldimi böyle geldiysede ne kadar sürede tekrar alıştı neler yptınız lütfen akıl verin bana vlla artık ne ypıcağımı şaşırdım