ffulya Merhabalar oğlum bir yaşına girdi ve süreki bir şeyleri karıştırmak istiyor haliyle tehlikeli şeyler oluyor uzaklaştırdığımız an çığlık kıyamet ve bu sürekli oluyor artık çok yoruldum bunu köreltmenin bir yolu var mı ya da bir süreç mi? mesela bugun kahvaltı bile edemedim tabakları çatalları her şeyi istiyor çığlık atıyor unutsun diye yere indirip başka şeyşer veriyorum yine bağırıp ağlamaya devam ediyor oturup bir yemek bile yiyemez olduk ordan alıp başka yere götürüyorum götürdüm diye çığlık her saniye
isufumveben ffulya karıştırmak onların zihinsel gelişimini destekliyormus ben önüne çanta falan koyuyorum karıştırıyor veya çorap sepeti 😅 zarar verecek bir şey olmasın yeter
paralelevrendemutlu ffulya Ayy ben birde 14 aylık bebeğimle taşınmaya çalışıyorum makası alıp kaçıyor elinden alınca çığlık atıyor, bandı alıp kaçıyor, paketlediğim bardakları koltuğun altına sokmuş bende bitti sanıp koliyi kapattım.. delirmeme ramak kaldı😂
ffulya isufumveben onu ben de yapıyorum ama olay evden başka yerde kopuyor mesela yemek yemeye gidiyoruz sofrayı dağıtıp aşağı atmak istiyor, misafirliğe gidiyoruz masalarnın çekmecelerinin içindeki her şeyi inceleyip yere atmak istiyor engelleyince ağlama krizine griyor tüm günümüz ağlama kriziyle geçiyor
ffulya tazeanne5 ben de çok yoruldum özellikle tatile gittik otelde mahvoldum bebek sandalyesine oturup bir lokma yemedi
ffulya kimbumadam dışarda sakin aslında da istediği olmayınca sıkıntı oluyor mesela yemeğe gittik havalandırmadan kaşık atmak istiyor ve yaptırmadık diye kıyameti kopardı kaldırıp gezdirdim unutsun diye otorduğu ann yeniden başa sarıyıruz yoruyor bayağı 😅
hilalkurt25 ffulya benim kızım da 15 aylık şuan 1 yaşına girdiğinde çığlık atma istediği olmayınca ağlama ki (buna biz alıştırmış oluyoruz her istediğini yapmaya çalıştığımızda bu devam edicek bırakalım biraz ağlasınlar içimiz el vermiyor ama yapacak birşey yok) böyle böyle unuturlar belki istediği olmayınca ağlamayı falan bazen sevinçten de çığlık atıyor ama şu sıralar sanki biraz azaldığını fark ettim birde çocuğunuz konuşmaya çalışıyorsa bu kendini ifade etmeye çalışmak demek konuşmak istediği için ah bi konuşabilseler neler diyecekler de 😂 zamanla geçecek inşallah sabretmek lazım biraz güzel annesi 🤗
ffulya hilalkurt25 işin kötü yanı unutmuyor kriz büyüdükçe büyüyor hayır istediği şeyler de olmayacak şeyler ne bileyim otel odasında falan prize parmağını sokmak istiyor ben uzaklaştırdıkça ağlıyor tekrar oraya emekliyor tekrar ağlıyor kısır döngü mahvetti beni 😅
hilalkurt25 ffulya benim kızımda elini mutfak çekmecesine şıkıştırıyor canı acıdığını bildiği halde yapmaktan vazgeçmiyor 😀