Sabinakh Merhaba Anneler.Bebeğım 13 aylık yürümek bir yana,desteksiz ayakda duramıyor.Doktora da götürdük. Sizin bebekler ne zaman desteksiz ayakta durup,daha sonra yürüdü?
Uykusuz-annee Sabinakh benimki daha küçük ama 18 aya kadar yurumemesi normal ondan sonra kontrole götürmeniz gerek bazı bebekler yapısı gereği tembel olup 2 yaşına kadar yürümez
Hayymoomm Sabinakh her bebeğin gelişimi farklıdır benim kızımda 14 aylık 13 ayından beri elinden tutup yürütüyorum kamburum çıktı artık yeni yeni yürüyor ¾ adım atıyor düşüyor sizde elinden tutup yürütün veya durumunuz varsa yürüme arkadaşı alabilirsiniz benim kızım herşeyden çabuk sıkıldığı için ben alma gereği duymadım bu süreçte kesinlikle yürüteçe koymayınn
1233Mom12345 Sabinakh benim oğlum 14 aylik tam 3 gündür yürümeye başladı yavas yavas yürüyor ondan önce sadece sıraliyordu emekliyordu korkuyordu yürümeye hatta ben 16 17 aylıkken anca yürür diyordum
1233Mom12345 Sabinakh daha çok küçük annesi doktora gidecek sebep yok bence bende cok heyecanlandım yürüsün. Etsin dedim ama nasip bebekler kendini hazır hissedince yürüyor korkma
1233Mom12345 Sabinakh mesela benim bebeğim 1 yasjnda emekledi emeklmez diyordum 1 gunde emekledi arkadaşımın bebegi 19 aylikkenyurudu