Deletedmom_182 Ay böyle küçük şeylere sevineceğim hiç aklıma gelmezdi hep ayaklarından tutup yan dönerdi bugün ilk defa defalarca yüz üstü döndü büyüdüğüne her anına şahit olduğum için çok mutluyum🫠🥰🥹
aybarsinannesi1107 Deletedmom_182 Maşallah hep güzel günlerini görün 🌸 Anne olunca öyle oluyor en ufak hareketi dünyanın en muhteşem şeyi gibi hissediyorum bende 😄
UrbanMom Deletedmom_182 masallah diyelim 😊 benimkisi 7 aylikken anca dondu sonrasi hizli oldu emekleyince seruven basladi 😁 simdiden basarilar diliyorum
boralii Deletedmom_182 Benimkide 6.aya bir kaç gün kaldı koltukların altına girmeye çalışıyor lavaboya gittim koltuğun altına sıkışmış😰 küçük mutluluklar sanırım zamanla dur bebeğim yapma bebeğime dönüyor 😅 Allah analı babalı büyütsün evladınızı
Deletedmom_182 aybarsinannesi1107 evet yaa🥹anne olmadan önce böyle şeyleri abarttıklarını düşünürdüm ama gerçekten insan çok mutlu oluyormuş
3247 Deletedmom_182 Allah bağışlasın cnm benim kızımda öyle yan dönüyor ama tek taraftan yüz üstü dönüyor 😀
UrbanMom Deletedmom_182 zaman hızlı geciyor yasarsiniz ben donmuyor diye uzulurken simdi yurumeye calisiyor 😊
Deletedmom_182 boralii ve mutluluktan çok birazda korkuya dönüşüyor🥹koltukta tek başına yatarken mama hazırlamaya gittim geldiğimde dönmüş buldum diğer tarafa dönse muhtemelen düşecekti🥲Artık yanımdan hiç ayıramayacağım
Deletedmom_182 aybarsinannesi1107 ay en büyük hayalim anne demesi🥹bazen ağlarken anne diyor gibi geliyor çok seviniyorum🥰
Deletedmom_182 Ebrarinannesi_ oyun halısını neredeyse doğduğundan beri kullanıyoruz çok seviyor 🥰 ama bu aylardan sonra pek tavsiye etmem çünkü artık iyice hareketlendi ve sürekli ayaklarıyla tekme atıp üstüne düşürüyor elleriyle oyuncaklarını çekiştiriyor düşünce ağlıyor😂
Su_de Deletedmom_182 ay maşallah aynıyız bizde 3 ay 20 günlük oturuyor musunuz acaba benimde kızım çok oturmak istiyor
Deletedmom_182 Su_de yatmaktan nefret ediyor ya oturur pozisyonda olacak yada ayakta kucağımda taşıyacağım diğer türlü susmuyor ama tam oturtmuyorum hiç susmadığı zamanlar biraz oturur pozisyonda bacaklarıma koyuyorum popodan da elimle destekliyorum
linaaaaaaaass Su_de benimde 3 ay 20 günlük kızım bi tane destekli yatak gibi bisey aldım orda destekli oturuyor