gonulsenim çook düşkündü ya saatlerce memeden ayrılmazdı ikisine bir sütümün yeteceğini bilsem emzirmeye devam ederdim benim için öyle korkutucu bir süreçti. Emerek uyurdu ve asla başka şekilde uyumazdı. Önceleri uyku dışında emzirmeyi bıraktım sadece uyutacağım zaman emzirdim. Sonra gündüz uykularında emzirmeyi bıraktım. Kucağımda gezdire gezdire uyuttum bi süre. Sadece gece uykusuna geçerken emziriyordum. Gece uyandığında yine kucağımda pışpışlayıp gerekirse ayağımda sallıyordum. Sonra onu da kestim sadece sabah uyandığında bir kez emziriyordum. Üç beş gün de bu şekilde gitti ondan sonra sabahta vermemeye başladım tamamen bıraktık. Hiçbi sorun yaşamadım çok şükür hiç korktuğum gibi olmadı çok rahat ilerledi süreç yani illaki zorluğu oluyor huysuzlandığı vs sabırlı olmak en önemli şey. İnşallah siz de rahat bi şekilde bırakırsınız.