Arkadaşlar selaam size çok önemli bir sorum olucak bilgisi olanlar yorum yaparsa çok çok sevinirim
Korunmak için her ay reng döneminin ilk günü eczaneye gidip iğne vurdurmak istiyorum geçenler de eczaneye gittiğimde regl olduğunda ilk gün gel iğne yapalım bir ay koruma sağlıyor dedi her ay gidip vurucam ama çevremde iki üç kişiden bu iğnelerin felç yaptığı kilo yaptığı sağlık sorunlarına sebep olduğu söylendi Buda beni biraz korkuttu sizin bir bilginiz var mi bugün regl oldum gideceğim eczane kapalı yarın gidip bu iğneyi yaptırmalımıyım