Muhtesem_atom33 ona çözüm bulurlar takas sıkıntı.bende bı kere dalginlikla hata yapıyordum kuzenlerim ayiltti resmen.kadin bana cehizinden parça bende ona bebek takım gondercektim.once sıfır dedi,etiketli pakette dedi foto isteyince cehiz için yıkadım ama kullanmadım dedi.bende vazgectim.ben etiketli gönderiyorum o bana buruş buruş .sonra işte ben çok ozenmistim heves etmiştim diye duygu somurusu yaptı.bende etiketli demistin hepsi kullanılmış çöpe atacağım şeyleri alıp ne yapayım dedim.bu arada güvenilir alış verişi için sattiklari bölümü gizli değil açık olanları tercih et çünkü gizli olanda mutlaka bişey vardır.