Merhabalar :) bebegim gece uykuya dalarken ve sık sık aralıklarla memede kalıyor. 13 buçuk aylık. Artık gece emmesini kesmem gerekiyor. Çoktan gerekiyordu ama memnunum şikayetim yoktu etsin dedim. Artık o dalamiyor ben de Dr ucuza sordum geceyi kes dedim fakat uykuya emerek geçen bir bebek olduğu için önce bunu ayırmasın gerekiyor. Emerek uyuyor ve emzik biberon tutmuyor. Babasından çabalar sonucu uyuyor. Benim merak ettiğim şu gece etmeden uyuttum diyelim uyanınca napcagiz? Hiç emzirmeyecek miyim? Yardımcı olursanız sevinirm