Çok küçük degil mi anneler? 3 aylıkken bingildak kapandi. Her ay 1 cm filan büyürdü ama bu sefer 2 ayda sadece 1 cm büyümüüş. Nörolojiden randevu almaya çalışıyorum ama hep dolu diyolar. Ozele goturmeli miyim sorun var midor? Bu durumu yasayanlar litfen lutfen bilgi versin cok endiseliyim