RB2023
Kabak,patates veya havuç ile pankek yapıyordum o dönemde. Şuan 9.5 aylık, hâlâ devam ediyorum🤭
Mesela armutu cam rendede rendeleyip labne,siyez unu ve yumurta sarısıni ekleyip iyice çırpıyorum, zeytinyağı ile tavada önlü arkalı pişiriyorum.
**Bazen sadece yumurta sarısı ve labne,içine de avokado eziyorum ama bu aralar pek yemiyor.
** Bazen 2 tam tahıllı ekmeği üst üste koyup bardakla ortasından çevirip yuvarlak hale getiriyorum,içine tuzsuz sepet peyniri koyuyorum. Yumurta sarısına önlü arkalı bulayıp yağsız tavada pişiriyorum. İçine muz da koyabilirsiniz yani bebeginiz nasi seviyorsa deneyin bence ;)
** Siyez unlu veya tam buğday unu ile tarifler deniyorum. Kayısı veriyorum, salatalık veriyorum ve mutlaka ya kefir ya da el yapımı meyve suyu hazırlayıp içiriyorum. Kefiri hazır alıyorum tabi. Bu şekilde devam ediyoruz ama her gün de yemiyor tabi mesela bugün çok az yumurta sarısı yedi hepsi buydu. Bu durumlarda zorlamamak gerekiyormuş diye hiç ısrar etmiyorum 🌺