Kızlar merhaba kızım 2 yaşına girmek üzere ve memeyi bıraktık memeyi bırakma sürecimiz çok güzel ilerledi bi sıkıntı yaşamadık . Bizim sıkıntımız şu ki sabahları çok aç olduğu için uyuyamıyor ve çok erken uyanıyor .Eskiden 9-10-11 e kadar yatardı şimdi 6-7 de ayakta . Acıktım anne bana şunu verir misin diye uykudan kalkıyo ve geri uyumuyor güne başlamış oluyoruz. Acıkmaması için yatmadan mı bişey yedirmem lazım .Tecrübeli annelerim fikirlerinize talibim 🌸