Kontuara, uçağa kadar bebek arabamla gideceğim derseniz size barkodlu bir poşet veriyorlar. Uçağa binerken de bebek arabasını katlayıp o poşetin içerisine koyup kapıdaki görevliye teslim ediyorsunuz. Indiginizde de ya uçağın yanına yere indirmiş oluyorlar yada bagaj teslim aldığınız yere getiriyorlar. Ben de yalnız çok uçağa bindim bebeğimle. Bana en kolay gelen valizi teslim ettikten sonra sadece bir sırt çantam kalıyor bende. İçinde bebeğimin alt açma eşyaları, yedek kıyafeti, ince bir örtü, sevdiği ufak oyuncak(pilsiz), beslenme durumunuza göre mama yada küçük kavanoza ek gıda hazırlıyorum ben. Termosta sıcak su, biberon, matara bunlara izin veriliyor bebeğin kullanacağı miktardaysa. İkimizin kimliklerini ve biniş kartlarımızı da cebime koyuyorum ki daha pratik oluyor. Uçağa binmeden hemen önce bezini değiştiriyorum. Bindikten sonra da zaten diğer insanlar geçtikçe dikkatini çekiyor onlara bakıyor, tam kalkacağı zaman da memeye alıyorum. Genelde uçak kalktıktan sonra biraz oyalanıp uyudu benim bebeğim. Size de sorunsuz yolculuklar dilerim.