Duhamom 17 ay, 15 günden bildiriyorum. Eksiğimiz yok fazlamız var :) anne, baba, dede, anneanne dışında kelime yok. Babayı baba olarak biliyor ama seslenirken baba demiyor. Hayvan olarak da sadece hav hav diyor. Her hafta emzik değiştirmekten ocağıma incir ağacı dikildi 😂 dişleri ile emzigi parçalıyor resmen ve biz sadece uykuya geçişte kullanıyoruz. Ek olarak sürekli 2 bacağımın arasında, ağlak ve zırlak. Her şeyi de atıp kırıyoruz 🤤🤤🤤