avmina milav diş için erken olduğunu düş milav diş için erken olduğunu düşünüyorum. Gazı ya da başka bir sıkıntısı olmadığına emin misiniz
milav avmina evet doğduğundan beri çok sakin güler yüzlü keyifli bir bebek bir ihtiyacı olmadığı sürece ağlamaz sinyallerini anladığımı düşünüyorum, perşembe kontrolümüz var doktorumuzla konuşucam bakalım 🤷🏻♀️
Bebiskoluanne04 milav atak geçiriyor olabilir benimde bebeğim 3 ay 19 günlük normalde mutlu eahat bi bebek ama bazen tanıyamadığım günler oldu 2. Ay da be 3. Ayda bi kaç gün çok huysuz olmustu
balmom59 ParlaMom evet benimde bi tane 😅😅 şuan çalışıyormusunuz Ay kime emanet ediyorsunuz ne güzel cesaret vallaha
ParlaMom balmom59 hala izindeyim iki ay sonra başlayacağım kızım 5 aylık olduğunda. Annem bakacak sağolsun yoksa başkasına emanet edemem çok küçük
kzlgizemkzl milav bizde böyleyiz 3 ay 10 günlük zor dalıyor kısa süreli uyuyor bagırıp ağlayarak uyanıyor akşam saati huzursuzluk çıkarıyor 9 a kadar sonra anca yatıyor
ParlaMom balmom59 büyük konuşmayayım ama bırakamazdım başkasına sırf annem burda diye buraya taşındım normalde çorluda oturuyordum
balmom59 ParlaMom Allah kolaylık versin inşAllah çalışmasanda olmuyor bu devirde ekonomi aldı başını gitti