Nika
Nem almada kullanmanızı tavsiye ederim.Biz de istanbuldayız nemden durulmuyo soğukta açtığım zaman çarpar diye korkuyorum kızımı.Beşiği salona taşıdık gece gündüz açık klima nem almada hem serin oluyor hem nem olmuyor hem çarpmıyor.Ama aralıklarla camı açıyoruz klima açıkken içeri taze hava akışı da sağlanması gerekiyor mesela uyurken açıyoruz camı üstten.