Merhaba anneler, oğlum 9 ay 10 günlük ancak hala emeklemiyor egzersiz yapmamıza rağmen ve oyuncaklarını sallayıp sallayıp atıyor. Forumlarda okuyorum bu ayda olan çocuklar emekliyor, tak çıkar oyuncaklar ile oynuyor ama bizimki öyle değil. Benimle aynı durumu yaşamış ya da yaşayan var mı