Zeytin çok severiz çok tüketiriz. Yeşil zeytinde taş kırma çok severim limonlu. Geçen hafta pazardan aceleyle bilmediğim bi yerden aldım hava sıcak diye uğraşamadım dikkat etmedim eve geldim kavanoza boşaltırken içinden ölü sinek çıktı kocaman🤦🏻♀️ bi daha açıkta satılan bişey almam. Siz nerden zeytin alıyosunuz temiz güvenilir yer önerir misiniz?