cansuturgut kızlar merhaba ben adet olduktan yaklaşık 10 gün falan geçti ama kahverengi bi leke geldi yerleşme kanaması olabilir mi acaba
mterl2 cansuturgut merhaba var mı gebelik dediğiniz gibi geçen hafta adet oldum gecikmişti normalde hep düzenlidir bugün çamaşırım kirlenmiş korktum açıkcası
halimeduygu cansuturgut Ben de ayın 15 inde adet oldum 22 sinde bitti bir hafta sonra pembe leke geldi açık pembe bir ili saat sonra kahve siyaha yakın bir renk leke geldi ben de bi korkuyorum gittim yumurtlama kanaması olabilir dedi doktor ama yine de korku var içimde