ozge_856 Merhaba ben son 3 aydır adetim 3 gün sürüyordu ve çok az kanamam oluyordu bu ay ise sadece 1 gün oldum sonra bitti doktora gittim birşey çıkmadı dedi neden böyle olur bilginiz varmı acaba