Bebegıö 4 aydan beri emıyo uykuyu dalınca emziriyorum şu an 5 aylık olduk emmek istemiyor gündüzleri uyanırken asla hem itiyor ağlıyor sütünü tadına baktım değişik bir tadı vardı Ne çok tuzlu ne çok tatlı nasıl bir şey yani acaba sütün tadından mı kaynaklanıyor normal mi ya gerçekten çok zor yani bir de sürekli uykuya dalınca emzirince Bu sefer de yemeyi unutuyor diye korkuyorum bilgısıolan