Canım bak og organik markasının keçiboynuzu pekmezini aldım ondan her gün benim bebiş küçük o yüzden bir çay kaşığı veriyorum. Ciğerleri çıka çıka öksürüyordu damla verdiler sürekli serum fizyoloji ile burnunu temizliyordum ama asla geçmiyordu. Gereksiz yere bir öksürüğü vardı.kan idrar akciğer hepsi temiz çıktı artık KBB ye goturdum çıldırıyorduk eşimle hiçbir şeyi yok ama çok kotu öksürüyor. kamerayla baktılar yine temiz adece alerjik bir yapıya sahip o etkiliyordur dediler. Zaditen ilaç verdiler onu da kullanıma dah kötü oluyordu burnu iyice sulanıyordu. Taa ki pekmezi verene kadar Ender saraç in videosuna denk geldim bunhn üstüne pekmezi verdim veiki gün içinde iyilesti