lion_north canım benimde kızım çok terliyor emerken hemde boncuk boncuk bu gün hastaneye gittim hiç idrar yapmamıştı meğerse sıvı kaybı varmış serum verdi ve artık günde 5 yada6 çay kaşığı su ver dedi her beslenme sonrasında. Su ver diyince çok şaşırdım daha küçük dedim doktora oda sen bu havada su içmene rağmen terliyorsun dedi o bebek ne yapsın dedi. Bakalım yarın vericem inşallah normale döner. Kakasınıda yapmıyooo