Kızlar bebeğim az önce 8 bi uyudu o uyurken bende uyuyum dedim saat 10 gibi birden aglamaya başladı ama gözleri kapalı ne yaptıysam susmadı gözleri kapalı bazende açık ama beni duymuyo sadece aglıyo emzirmeye calıstım onuda kabul etmedi ama bi şekilde emzirdim daha cok aglamaya basladı gaz cıkardı ama hala gözleri kapalı aglıyo uyandıramadık okudum baya bi yine uyudu benim biraz paniğim var kötü oluyorum müdahale edemiyorum napıcam bilmiyorum bide bu sabahtan beri agzından minik minik tükürük köpüğe benzer bişeyler cıkarıyo suanda da hala dalgın yatıyo sizce uyandırmalıyımbu arada emdiğinide kustu napıcam bilmiyorum yardım edin kızım 3 aylık