umayarslan Merhaba arkadaşlar, 1ay önce sezaryen ile doğum yaptım. Kanamam bitmişti fakat bugün korse takınca tekrar başladı. Çıkarınca kanama olmuyor fakat takınca kahve pıhtı gibi tekrar başlıyor. Bu durumu yaşayan var mı neden oluyor olabilir?