Merhaba anneler bebeğimle meme reddi yaşadık 1 aydır emmedi tekrar emmek istiyor gibi tekrar emzirmeye başlamalı mıyım bu durumu yaşayan var mı aranizda. Süt bozulur mu memede ilk önce memeyi boşaltmali miyim.? Yardımcı olup fikirlerinizi söylerseniz memnun kalırım teşekkürler.