Ikimelekannesi aysegul Kızımın saçları çoktu ama yinede 7 aylıkken sıfıra vurmuştu babası hem her tarafı bir uzasın diye hemde gür saçları olsun diye ikinci kızımda biraz büyüsün onuda sıfıra vurcaz saçları çok dökülüyor çünkü
Melike13 [bilinmeyen] bende ayni fikirdym nasil kiypta kesiyorlar kendilignden dökülsn kendilignden gelsin birazda akisına birakmak gerektgni dusunuyrm etrafmdkiler kestir kestir diye basimin etini yiyorlar 😑
Meltem1 Benim kızımın saçları maşallah uzun zaten maşallah saçlı bebek olarak dünyaya geldi ben kestirmeyecem çok araştırdım zaten genetikçi ayrıca ben küçüklükten itibaren hep saçlarım erkek saçıydı şimdi gür uzun düz ama kız kardeşimin saçlarını hiç kestirmedik aynı benim ki gibi hatta benim saçlarından daha gür ve düz bende teyzesi gibi kestirmeyi düşünmüyorum eşim kestirelim dedi bende kardeşimin saçları kötü mü dedim Yok çok güzel o zaman bak demekki alakası Yok genetik dedim oda tamam dedi😊
Aycaauzm aysegul oğlumun saçları uzun baya ama 6aydan önce kestirme dedi doktorum kafa tası 6ayda kapanıyormuş