Merhaba bizimde iki kedimiz vardı ama yavrulardı, biz ikisinede sahibindende ilan açmıştık hangisi giderse nasip diye ilk kedimiz gitti diğeri duruyor.Bizimki tamamen maddi nedenlerden ötürü oldu.Şuan partili oğlum 4yaşında, diğer oğlum 19aylık aralarında muhteşem bir uyum var naçizane tavsiyem sizde birini sahiplendirebilirsiniz.Kedileriniz eğer uysallarsa bebeğiniz büyüdüğünde mükemmel anlaşacaklardır.Bide traş ettirebilirseniz sizin için baya iş yükü azalır ,biz 3defa traş ettirdik maddi manevi oda yorucu geldiği için daha sonra ben kendim traş makinası aldım ⅔ ayda bir traş yapıyorum evde tüy derdi olmuyor en azından, Buda iş yükümü baya bir azaltıyor