Hanımlar bebeğim gündüz uykusunu odasında 2 bazen 3 saat uyurken gece niye sürekli kalkıyor deneyimi olan varmı? Anne yanındayken 21.00/ 22 de yatan kızım sabah 4-5 de kalkardı mis gibi gün geçiridik şimdi zombi gibiyiz şimdiye kadar uyku problemi olmadığını için bu saatten sonra zorumuza gidiyor 😔