Renasyunus bende öyleydim ilk sezaryenimde ameliyatta beni cok zorlamışlardi hemen kemiğimi bulamayıp sürekli iğne sokup cikartarak cok canimi yakmişlardi anestezi icin 2. Doğumumda öyle olucak zannettim 38+4de aliyolarmiş genelde ikincileri o zaman doğumum cok rahat geçti iğne olduğumu bile anlamadim ohh cok sükür diyip yattim ben paniğim tabi 😅 durun sonda mı takiyosunuz ben hissediyorum falan die insanlari darlıyorum aslında hissetmiorumda parmaklari bacaklarimda hissedince gerilmiştim sonra doktor gelmişti kesip biçmeye eliyle dokunuyo ben cok net hissettiğimi zannediyorum gine tabi 😅 durun hocam kesmeyin ben elinizi hissediyorum diorum adam kestim ama ben seni hissetmemişsindir ya falan deyince heh dedim tmm bişey yokmuş 🤣 sonra heyecandan kalp sıkışmasi oluyo falan derken ameliyat sonrasi rahatti ya ilk gece cocuğuma kendim aldim baktim koydum mesela yerine falan kaynanam ful uyudu sağolsun ☹ ama ilki gibi olmuo sonraki doğum cabuk toparlaniosunuz