eliftunaa Merhaba, bebeğim 3 aylık. Kakasında beyaz top gibi birşey var. Sümüksü değil, daha çok sakız gibi. Bebeğim çok gürültülü kaka yapıyor ama kakasında kan falan yok. Meme emiyor ama mama takviyesi de veriyorum. Yaşayan var mı annelerim