Kızlar bebeğim 11 aylık. Memede uyurdu yarım saatte bir uyanırdı. En son göğsüm açık yata yata çok kötü hasta oldum ve dedim ki bu böyle olmayacak. Uyku eğitimi de vermek istemiyordum. Bol bol video izledim. Sonra annemi çağırdım eve. Kızım annemle çok iyi anlaşır. Bu tabi sizin başka yakınınız ya da babası da olabilir. Emzirip uyumadan anneme verdim. Annemle oynaya oynaya beni görmeden uyumaya başladı. Tabi ilk başlarda yine çok kalktı. Ama ağlatmadan seve seve konuşa konuşa uyuttuk geri. Tabi benim bebeğim zayıf olduğu için arada rüya öğünü yapıyorum. Siz onu da yapmayabilirsiniz. 25 gün falan oldu. Eskiden yarıım saatte bir uyanan bebeğim şimdi çok şükür 3-4 saat uyuyor. Bu bile kar benim için. O da suyunu içip biraz sarılıp geri uyuyor hemen. Bu durumda olan anneler için anlattım süreci. Umarım yardımcı olmuşumdur ❤️